FIVE FEET APART Official Trailer (2019) Cole Sprouse, Haley Lu Richardson Movie HD

เผยแพร่เมื่อ 2 พ.ย. 2018
FIVE FEET APART Official Trailer (2019) Cole Sprouse, Haley Lu Richardson Movie HD
Subscribe to Rapid Trailer For All The Latest Movie Trailers! ▶ goo.gl/dAgvgK
Follow us on Twitter ▶ goo.gl/8m1wbv
A pair of teenagers with life-threatening illnesses meet in a hospital and fall in love.

© 2019

ความคิดเห็น

  • I came here expecting the 5 feet apart meme to be turned into a movie. I'm disappointed.

  • Five feet apart Cause they not gay

  • Who else is only watching this cuz of Cole😂😂

  • SHE STEALING LILIS MAN LOL

  • I love him so much

  • OHSHIT WHAT ABOUT LILI RIENHART

  • OH WEEEEEW

  • 0:52 wow!😂

  • Two guys chillin in a hotub five feet apart.... cuz there not gAy Sorry this looks good I just had to do that lol😘😘

  • This is one of the best movies that r gonna come out

  • TWO KIDS CHILLING IN A HOSPITAL 5 FEET APART CUZ THEY DONT WANNA DIE

  • No! It should be Bughead☹this is still cute though😂

  • *cuz they are not gay*

  • LOL HOW CUTE IS THIS MOVIE HAHAHKDFJEYBR RHTJKL YS

  • Aww🤒

  • Five feet apart cause they're not gay

  • The fault in our Stars 2.0

  • this is going to be to all the boys ive loved before/ call me by your name/ and just every popular movie that i will watch a million times and not get sick of it

  • whats the song called that is played continuously throughout the trailer?

  • NOOOOOO STAY AWAY FROM COLE HE IS MEANT TO BE WITH Lili Reinhart FOREVRRRR

  • YOU BETTER NOT KISS I SHIP BUGHEAD YOU BETTER STAY FIVE FEET APART

  • Aw! Cody Martin is now grown-up. He has black hair He has a new girlfriend, including Lili Reinhart and Haley Lu Richardson He is more mature And I can't believe that Zack and Cody are now grown up to be villains and heroes like Zack Martin became a teenage villain in Dismissed and Cody is in a criminal gang at Riverdale. Miss you Cody Martin. And you too, Zack Martin. It's over, I'm not watching the Suite Life series anymore. I mean Zack and Cody are now grown-ups and I'll miss them so much. Postscript: Is Cody Martin acting rebellious in Five Feet Apart and Riverdale just like his brother Zack because all the mischief like he and Zack did?

  • 2018 a somewhat mix between 'Everything, Everything' and 'The Fault In Our Stars' and to be honest, I'm kind of excited!

  • what is the song in the background

  • I’m so excited for this movie to come out because I have cf!😄😁

  • Are you telling me this is not Zoey Deutch?! WTF!!!!

  • I don’t like this movie, only if the girl is replaced with Lili I COULD change my mind😏

  • Got 2 luv cole

  • Cole too hawt to handle. Omfg I'll marry him lmao

  • Holy crap jugheads in a movie!!!!!!

  • ƴɑʂʂʂʂ ɨ ҫɑռ'Ϯ ѡɑɨϮ

  • ah! Classic Cole Sprouse! Thats the reason i clicked

  • i see cole sprouse, i click

  • Who else wants to watch this movie but doesn’t ship these 2 they still ship bughead (riverdale) because that’s me right now

  • i've never clicked so fast when i saw cole

  • We all already know Cole is dying

  • every time i see cole's smile at 2:20, he makes me fall for him 1,000,000 times more than the first time

  • Nonononononono I DO NOT SHIP THEM BUGHEAD AND SPROUSEHART FOR LIFE !!!!!!!! Like if you agree 👍👍👍👍👍👍

  • Poor lili I’m sorry I don’t like Cole with her lol but this movie is good Cole is such a good acyor

  • This is cute

  • Ok the whole "I'm sick, in love and I want to live" concept has been over exploited...I mean one can't be in the sun (midnight sun), one is allergic to the air (Everything everything) and one has cancer (The fault in our stars). These are good movies but still, kinda repetitive, don't you think?

  • bring back the #disney actors yall

  • I got Riverdale Netflix season 3 commercial before thus video

  • I really wanna see this

  • poor jughead he got cancer now

  • he better not replace lilli

  • COLE SPROUSE EEEEEEEE YES

  • What is the song at 1:48

  • Cole Sprouse looks like a young Johnny Depp.

  • OMG OMG OMG

  • Does anyone know the name of the first song?

  • JUGHEAD had to sorry

  • Cole

  • OMG ITS JUGHEAD FROM RIVERDALE

  • Two bros Chillin in a hot tub *Five feet apart* *Cause they’re not gay*

  • Jughead hmmmm

  • When you saw Cole Sprouse be like 😍

  • This movie is just the saying no homo

  • Damn i want to see this movie very badly

  • I mean .... We're just here becouse Riverdale is our life ....

  • Which song is in this trailer... Pls do tell ASAP

  • Cole is not credible !😅

  • fault in our stars number 2

  • it's the fault in our stars with a hotter guy and that's the only reason why I'm going to watch it lol

  • Cole and Moises. The nostalgia

  • cole sprouse is daiting lilli rianheart

  • Ik this is a movie but that’s Lili’s man if u watch river dale u will know cole is taken sorry

  • The only reason I will be watching this is because of Cole!

  • Quem acha q tinha que ser a betty do lugar dessa garota?

  • okay soooo a mashup of Everything Everything and The Fault in Our Stars LOL

  • Because we already know Cole looks like Leo DiCaprio the scene at 1:52 is like a new age copy of the Romeo + Juliet first meeting scene aahhhhh!!

  • CAUSE THEYRE NOT GAY

  • So sad hope the ending is happy.

  • NO! NO! NO! NO! STOP! WHAT ABOUT LILI!?!? UR JUST GONNA THROW THAT ALL AWAY FOR SOME DISEASE GIRL!!?! I WILL NOT ACCEPT THIS!! WE EAT, SLEEP AND BREATH BUGHEAD HERE IT THE FANDOM!!! YOU CANT THROW THAT AWAY, WE’LL DIE! I DO NOT APPROVE! Other than that the movie looks pretty interesting and I’d go watch it. No hate it’s just a joke. Don’t attack me in the comments like I know half of u will. Ok!? It’s a joke “hahahaha”. U good? U got that?

  • I’m not watching this because I only want to see cole sprouse and LILI REINHART this is going to be the worst movie ever!

  • The only reason i clicked is cole😂😂

  • If only the girl was Lili Reinhart...

  • r.i.p bughead

  • It’s literally a BTEC TFIOS X Everything, everything and why does cole act the same as he did in jughead

  • This is just sadder version of fault in stars

  • This movie is directed I think by the guy from Jane the Virgin

  • 2:20 is adorable

  • I wanna watch this so bad

  • 0:25 music title plsssd

  • Riverdaleeeeeee where’s lili reinhart jk I love this and can’t wait to watch this

  • Adorable🙂

  • Fault in our Stars 2.0

  • omg omg omg i wanna see dis!! yaassss

  • Is it just me or does Haley look like Cole?

  • This is like the 8th time I've watched this today

  • *SMILED ALLTHROUGHOUT THE VIDEO*

  • *Lili has left the chat*

  • CoLE'S *LIL* *SMIRK*

  • can't wait !

  • March 2019?!? pshhh why u gotta make me wait that longg😣

  • I'm a simple fan girl, I see Cole , I click

  • cause their not gay

  • Hmmm I hate movies like this but I clicked to see Cole

  • 🛑 *Five Feet Apart 𝐹𝑢𝑙𝑙-𝑀𝑜𝑣𝑖𝑒* ➡ t.co/kBeSsznohO ሽ Trending film! #FiveFeetApart Unglaublicher film! Sehr zu empfehlen, es auszuprobieren!

  • _two bros chilling in the hot tub _*_five feet apart_*_ cause their not gay_